Охлаждането на маслото е изключително важно за запазване на качествата му. В режим на тежко натоварване температурата му се покачва до над 150 градуса, което крие огромни рискове от прегряване и блокиране на двигателя. Повечето автомобили ( почти винаги при турбо апликациите ) фабрично имат маслено охлаждане ( водно или въздушно ), но то се оказва недостатъчно, когато се кара продължително време в натоварен режим ( писта с тесни завои, рали, дрифт и т.н.), особено ако времето е горещо. Тогава е необходимо да се вземат мерки за по-добро охлаждане на маслото. За целта се конструира система, подобна на системата за водно охлаждане и монтират допълнителни маслени радиатори.

 За да отклоните маслената магистрала ви е необходим проходен фланец, който се монтира преди масленият филтър. Маркучите, с които се прокарват допълнителните магистрали трябва да издържат на много високо налягане, да имат допълнителна метална армировка и да са устойчиви на химически атаки.

Комплектът, който ви предлагаме се използва изключително за отвеждане на маслото към масленият радиатор. В никакъв случай не го използвайте за отконяване на маслена магистрала за мазане на турбото ( отнася се за случаите на допълнително монтирано турбо на атмосферен двигател ). Защото маслото, което отива към турбото трябва да е идеално пречистено заради малките размери на хлабините в лагерното тяло.

Как да поръчам